Bilder från gaddningen

Pappa skickade precis bilderna han hade tagit igår :) så titta & njut
Tattoo Bilder:

Längs in , en snubba med stort huvud som gjorde en realistisk häst på insidan av överarmen :)
Mitten , JAG =D
& närmast, En Snubbe som gjorde 4 kina tecken på revbenen :)


En mongo mej blir tatuerad av Kussen emil & fotografen är då Pappa som ni ser i spegeln =D

Hahaha, jag ser helt gammal & grå ut xD..
fast jag va ju ganska blek i ansiktet .. & lita lagom yr =P


Underbara Danne som bara satt & väntade & väntade .. <3 löv 2 u <3

Slut resultat =D . <3

Kommentarer
Postat av: Nattha

Jättefin, Mimmi! Hur kändes det? Var det på ett ungefär som jag förklarade? =P

2011-02-12 @ 14:50:03
URL: http://natalio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0