Film & Gullig läsare

har precis kollat på Wallander med familjen Appelberg & käkas massa godis .. kanske inte va en sån bra ide ju .. får lagra upp med grönsaker & dipp nästa gång =D fett gott .

Sen har jag fått lite "klagomål" på min blogg .. =D  eller jag tyckte de va bra för nu orkar jag ju lägga ner lite tid på att lära mej kanske :)

tack Josefine:

"Hej, måste bara säga att jag tycker verkligen om att läsa din blogg!
Men bara undrar om du kan fixa till Inläggs-sidan, för när man följer dig via bloglovin så kommer man direkt in till inläggs-sidan och texten syns knappt...
Vore as bra!

Kram (:
"

fast jag kan inte riktigt fixa de .. jag är riktigt värdelös när de gäller bokstäver & siffror xD . men ska försöka lr be om hjälp sen kan ni läsa alla inlägg utan problem =D
Peace




Kommentarer
Postat av: Josefine

Va glad jag blev nu! :D Är med i inlägget (a)

2011-02-06 @ 23:33:06
URL: http://josefinesvards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0