Flippar ur & älskar de?!

nyss va första gången jag såg slutet på filmen fight club .. den va ju bra ju ! bättre än vad jag trodde .. har sett början kanske 10 gånger men jag är ganska duktig på att komma på film när jag ska sova & så klart somna innan filmen är slut ;P .. aja ..

jag vet att jag har bloggat riktigt jävla dåligt .. men känns meningslöst att skriva om mitt liv just nu .. jag är 19 år fattig & bor i en källare .. hur kul är de att skriva om de dagligen då .. efter som jag inte har någon inkomst så kan jag inte heller hitta på något för allt kostar verkligen pengar .. kan inte skriva varje dag "idag så har jag varit ute på en promenad".... mm.. de är ju säkert skit kul att läsa lix .. jag ska försöka göra något med mitt liv så jag kan skriva om något men just nu ... finns de INGET ! .. jag klagar inte på hur mitt liv är för jag älskar de .. jag spenderar varje dag med den jag älskar mest & de gör mej lycklig .. men jag har absolut inget att skriva om .. skulle kunna skriva någon skit om när vi har sex & när vi äter ... eller kanske hur länge jag duschar & hur ofta jag kissar ..  UNDERBART .. någon vill ju säkert veta de'?!?.. men bara för man bloggar, betyder inte de att man inte har ett privatliv.. eller hur .. jag vet att jag låter sur nu ? .. men så är de inte .. jag har ett nästan perfekt liv, dock inget att blogga om ...

fattar varför jag har förlorat ca 80 läsare på senaste tiden ..  I'M FUCKING BOOOORRRING !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0