Härlig dag ;)

sorry har inte bloggat idag ... men jag & Danne har varit hemma hos min pappa en sväng där de va full rulle på att renovera & bugga ut badrummet på nedervåningen :) . innan de så satt jag & älsk på altanen & käkade frukost . va verkligen hur skönt som helst ute idag .. fast fortfarande kyligt ..
sen kom Dannes far & hämtade oss (hos min fas då ^^) & när vi kom hem så käkade va jätte god lax med pressad potatis & sås :)

å så nu ! ... sitter vi & käkar chips med dipp & blir lite extra tjocka till en film.. å den började precis nu så måste dra =D

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

chips, dipp och film, så himla nice! :D Så tillbringade vi vår fredag. ;)

2011-02-19 @ 01:07:00
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0