Idag !

hej har inte gjort så mycket så har inte bloggat heller :p ..
har lagat mat med danne .. eller han lämnade mej i köket när Anton kom så fick hämta dom när de va klart . blev fläskfile, potatis & sås .. & jag råkade ta fel på paprika krydda & cayennepeppar så blev en aning starkt fast jag tycker de va gott :)
sen när man hade käkat & plockat undan lite snabbt så åkte jag till min mor & fikade lite sen klippte hon mej :P mitt hår va så slitet så de kändes som svinto ... men de är lute bättre nu men ändå slitet ska klippa mej varannan månad nu tills de blivit bra sen var 3;dje ..  fick massa schampo & balsam & lite annat behövligt ..  & så fick jag med mej lite bullar som Danne slängde i sen ganska fort =D .

Danne har lagt ut sin moppe på blocket nu me så ska länka den senare .. tar en timma eller något innan de kommer upp. så är de någon som är sugen på en moppe så kika in lite senare. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0