Jag kommer bli tjock som fan !

sitter & lyssnar på lite musik.. har tvättat av mej & borstat tänderna .. bra lr dålig ide ? står en stor godis skål framför mej xD . fast är mer sugen på vitlöksbröd .. hade varit så underbart med vitlöksbröd nu asså .. tror jag dör .. ! aja .. ska snart kolla klart på pineapple express med älsk . får se om man lyckas somna efter de .. har ju inte gjort så mycket idag precis :p .. haha  ..


gammal bild jag aldrig har bjudit på :)

Vet att jag skriver detta ofta mej idag är de faktiskt alla hjärtans dag ..
så ..
Jag älskar min Daniel Appelberg <3 världens underbaraste !
han har sina dåliga stunder ibland men han är verkligen den perfekta för mej ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0