Natten tills idag .

natten tills idag va den värsta natten någonsin .. vaknade & somnade hela tiden & när jag vaknade rann svetten & tårarna om mej :S . så ont i halsen har jag aldrig haft som inatt .. trodde helt seriöst jag skulle kvävas eller något .. men de gjorde jag inte, som tur va .
nu sitter jag & dricker alldeles för varm mjölk med alldeles för lite honung i, & färsk pressad apelsin. blir jag inget bättre ska jag trycka i min vitlök & ingefära, jag pallar inte vara sjuk ... fast nu är de helt sjuk på dom förbannade cigaretterna iaf . har inte rökt något idag & ingenting igår. & i förrgår rökte jag knappt en hel cigg. så ett tipps till alla er som vill sluta röka. bli sjuk ! de va så jag slutade förra gången men sen hände de massa massa saker så jag började igen .. men inte så jätte mycket så nu hoppas jag på att jag klarar detta, för har man 2 000kr i månaden att leva på & är rökare så har man ju inget kvar sen .. jag brukar lägga 100 kr på annat i månaden för jag röker .. fast jag köper ju till både mej & Danne ganska ofta men han köper så mycket annat så de jämnar ut sej till slut. jag gav till & med bort mitt paket som va mer än halv fullt ( eller halv tomt? ) framsteg .. men orkar inte skriva mer, snurrar för mycket i huvudet för det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0