Piercing & Tattoo jag är så jävla nervös nu :)

mm.. promenerat å regn nästan hela dagen .. inte så kul asså :P
Men va uppe hos min syster & lekte med barnen & blekte Saras hår hon ska tydligen bli röd hårig ... aja .. :) . sen skulle hon pierca mej.. å de va de värsta någonsin .. hon hade ju en mångo tång som kanylen inte gick igenom .. så när vi satte i staven så satt jag ju fast med tången med .. sen försökte vi fixa de på ett smidigt sätt men de gick inte .. kulan på den sidan där tången satt fast gick inte skruva bort .. så fick ta ut hela jävla staven & sätta i den igen .. å de är ju de värsta man kan göra .. GÖR SÅ FÖRBANNAT ONT ! .. å jag brukar inte blöda när jag piercar mej .. men de bara rann .. över hela mej typ xD .. så nu har jag en inplastad tutte så jag ite sabbar min bh . Haha :) ömar fortfarande lite men är ändå helt ok :) .

sen har jag känt den där förbannade jävla ångesten hela dagen typ .. lr iaf eftermiddagen .. trodde ärligt jag skulle bryta ihop på bussen innan :s.. Men sen kom ju ett litet .. ( ganska stort ) lycko rus ! .. Emil ringde & sa att han hade fullbokat massa lördagar framåt men va ledig NU PÅ FREDAG! så på fredag blir de HEJ DÅ JÖNKÖPING, HEJ STOCKHOLM . fast ska åka hem samma dag som inte jag & Danne kanske ska stanna en natt & springa runt en hel dag i Stockholm innan vi drar hem. Fast vi har inte så mycket pengar nu så kanske inte är så kul xD

nää nu ska jag inte skriva mer, är ju ingen som kommer läsa då ju , Hahaha
PEACE N LOVE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0