Pinsamt men gott

har varit & käkat nu & jag fick feber & blev jätte yr när vi satt där .. pinsamt ! men de va god mat . fast min oxfilé skulle vara medel .. å då fick jag en som va för till lagad .. så bad jag om en ny & de fick jag en som va för lite till lagad xD men jag käkade de ändå. de va ju fortfarande gott :) de va inte förens efter vi hade käkat som jag blev super dålig .. va lite halv dålig redan när vi gick dit men va betydligt mycket värre när vi skulle hem .. men nu känns de som de har lugnat sej lite .. trodde verkligen jag skulle kräkas :P ..
på vägen hem svängde vi förbi hemmakväll & lämnade tillbaka filmerna vi hade hyrt & så hyrde vi en till ^^ så ska ta de lugnt resten av kvällen .. förhoppningsvis hela helgen.. pallar ju inte bli mer sjuk än vad jag redan är :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0