Raka håret.. eller pilla bort skorpor ..

har inte mått så bra så har inte blivit något bloggande ..
men men .. Idag så har jag & älsk lagat mat :) & han gjorde en super god smoothie med vitchoklad till mej :)
sen har vi kollat på fil & slappat .. blev inget hår klippt heller för klockan blev för mycket .. tyckte jag iaf . får se om man kanske hinner någon annan dag för mitt hår är verkligen skit slitet .. annars får jag ta & raka av de igen ..  & för er som undrar hur jag ska klippa mej så ska jag bara toppa bort de slitna så kommer ha samma lama frisyr som vanligt ... vill bara att de ska bli långt xD ..

& den förbannade tatueringen kliar som fan .. men jag har lyckats hålla fingrarna borta =D .. dock har jag råkat slita bort någon skorpa när jag sovit eller när jag tagit på / av mej kläder .. har en lite ljusare fläck på en av rosorna .. men men går ju fixa till sen när den läkt.

& NU ! .. :@ .. så jävla typiskt .. datan dog när jag bloggade .. som tur va så tycker min data om mej så mycket att den sparar allt precis som de va så behövde inte skriva om något :P .. annars hade ni fått ett kort skit inlägg..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

gött med smoothie ^^

2011-02-16 @ 19:01:04
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0