tjej blir tatuerad .. xD

Jaa .. ska bli kul på fredag ....

Kommentarer
Postat av: Nattha

Jag har tatuerat mig fyra ggr and I löv it! Ska snart fixa till den på handleden, fylla i färg o sån shiet. Det är lite beroende på var man tatuerar sig någonstans på kroppen. Handleden kändes verkligen, speciellt på benknotan ute vid sidan men det värsta var fan vecken precis innan handflatan! Psyket klarade av smärtan men min kropp började lägga av efter tre timmar så fick komma tillbaka och göra resten dagen efter. Det är viktigt att äta och sånt innan så man inte får blodsockerfall och det gjorde inte jag så fick skylla mig själv =P. Började kallsvettas och skaka lite och så. Men det gör inte ont egentligen, då tycker jag nästan piercing är värre faktiskt =) Ett tips är att andas lugnt, slappna av och lyssna på go musik med stängda ögon, det funkar för mig i alla fall =P

2011-02-09 @ 19:23:45
URL: http://natalio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0