Tattoo Story

Okej .. i förrgår åkte jag & älsk hem till pappa & städade för att sedan kunna sova i mitt rum..

igår .. åkte vi hemifrån vid halv 11 & de va ju en halv trevlig resa ... hörde massa på nyheterna "snö kaos i Stockholm" men ovädret lämnade ju Stockholm & mötte oss på vägen vilket va jävligt jobbigt just då men mycket bättre än att vi skulle komma fram till ett oväder & stanna i de :p . ajaa....
direkt när vi kom till Stockholm så drog vi till studion & Emil visade skissen han hade tänkt sej. fast han fick krympa den lite för jag inte hade så biffiga armar :p
sen va de bara på att köra . efter alla konturer & Svarta skuggor blev de mat paus .. så gick till närmsta ställa att äta på som va kina mat 50 m från studion ..  sen va de tillbaka & bara köra igen .. så började vi med all färg & en liten paus sen mer färg sen kissning sen färg & sen väldigt trött mej som inte stod ut med smärtan i slutet .. gjorde så jävla ont när han kom vid armhålan & bak på armen .. men de va bara att köra på .. kan ju inte ge upp när de är 30 min kvar .. så uträknat & dragit bort den tiden vi käkade & kissade på så satt jag på en stol där nålar plågade mej i 6 timmar ! de är inte illa för första tatuering .. lr aah .. fösta riktiga =D .

..sen när jag äntligen va klar så gav vi oss på nästa grej .. Försöka fixa mitt finger .. & de gick bra .. gjorde inte alls lite ont .. va som en skönhets behandling efter all smärta =D

SEN ! när vi va klara ! .. drog Jag , Älsklingen, Pappsen , Emil & Emils flickvän Lisa & käkade på en skit fin restugang =D . dock kostade en måltid 200kr .. men de va riktigt gott .. Lamm & Oxfilé grillspett med rödvins sås , tsatsiki , Sallad & rostad potatis =D MUMMMAAAA ! ..

sen efter de så skulle vi hem .. så hela resan hem satt jag & frös & kollade på gladiatorn med Älsk ^^ sen kom vi hem strax efter 2 till Rosenlund å de va så skönt att lägga sej i sängen sen ... mmm ..

Är riktigt stolt över Daniel att han orkade sitta i den studion & göra typ ingen ting .. hade aldrig vågat utan honom .. Älskar min underbaring så sjukt mycket <3 Daniel Appelberg, Jag kommer aldrig lämna dej !


ingen smärta ännu .. men .. snart ....

Dääääär kom de ..

Resultat bild har jag ingen bra .. pallar inte ta med camen på datan, blir så dåligt ... men pappa kanske har en att skicka sen, minns inte om han tog :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0