mitt liv tills idag ?

Okj fick frågan om min uppväxt hur jag levt fram till idag & de blir lite väl mycket att skriva så ska försöka ta de så kort som möjligt .. kanske lite tråkigt skrivet av mej men de är bara att fråga om de är något ni undrar över ! .

mina föräldrar skildes innan jag började på lekis & valde då att bo hemma hos min pappa. jag & min pappa har alltid haft ett bättre förhållande mellan varandra än vad jag & min mamma har .. jag skolkade första gången på mellanstadiet, & i lågstadiet låtsades jag att jag va sjuk ofta för att få vara hemma .. har nästan alltid fått extra hjälp i skolan för mina läs & skriv svårigheter. iaf när jag va liten.

hela mellanstadiet (& mycket av lågstadiet) blev jag "mobbad" .. ingen pratade med mej & om någon gjorde de så va de för att säga något taskigt.

på mellanstadiet förbjöd min lärare mej att träffa andra på skolan än dom i min klass för jag såg tydligen farlig ut för jag hade färgat håret & piercat mej .. de taskigaste med de va att jag hade fått en kompis på hela skolan som gick i en klass under mej .. men henne fick jag inte träffa ..

sen när jag började på AD (högstadiet) va det inte så många som visste någon om mej + att jag hade gått ner 20kg på sommarlovet innan skolan började. så ingen sa något så jag började sj slänga iväg taskiga kommentarer till andra. men håll inte i sej så länge .. i 8;an så började jag på en extra tillfällig skola med lika många lärare som elever. gick där i en månad sen kom jag tillbaka till AD igen .. men fick inte stanna där så länge innan man blev iväg skickad till nästa skola.. började på TTC när jag gick i 9;an å dom enda lektionerna jag hade va teknik & sjukt lite matte & svenska. lyckades iaf skruva ihop en motor & lacka en bil & fiffla lite under tiden jag gick där.

sen efter de började jag på IV på bäckadal . dom va verkligen as bra & ställde upp på mej .. men man va så förbannat skol trött så första året där fick jag lite mycket gjort som man skulle få på en månad.. stannade ett år till & misskötta mej som fan men den sista halvåret ordnade jag upp allt & gick ut med bra betyg & började på plusgymnasiet & läser till Stylist .. å de va nog de värsta jag kunde göra .. dom är skit trevliga på skolan ibland .. men dom sätter inte betyg efter hur man jobbar på lektionerna utan man får högra betyg om man fjästar så mycket som möjligt.. å ärligt .. en riktigt dålig skola & de är här jag sitter idag ...

ursäkta alla stav fel & sånt men hinner inte läsa igenom & rätta ..


Jag på bild då :) .
va ganska mycket överviktigt & hade glasögon när jag va liten.
& väldigt egen klädstil.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gick du hos dagmamma? känner igen dig isf :)

2011-02-03 @ 19:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0