Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta

Sankar min ängel .. <3

allt känns så fel .. känner mej helt tom i kroppen att veta att du inte finns mer ... du har alltid funnits där för mej .. när jag har varit arg, glad , ledsen lr vad som helst så har du alltid varit där .. jag minns när vi stack hemifrån tillsammans & bodde på Dalvik ^ bara för Lady (en gammal hund vi haft, som flyttade in tillsammans med pappas tjej) & du bråkade jämt . jag gick & bar på 3 stora tunga väskor med hund mat & kläder, & ett koppel med dej i andra handen ^

vi har gjort så mycket tillsammans .. & nu kan vi inte göra om något.. är glad för alla härliga stunder vi han ha tillsammans .. men är så sjukt ledsen att de aldrig kommer komma igen ...

har inte vågat åka hem till pappa än ... kommer nog bryta ihop totalt .. varje dag när man kommer innan för dörren kommer de en överlycklig hund springandes emot en & hälsar & men känner sen så välkommen .. men de kommer aldrig igen ..

när jag va ute & gick långpromenader med dej på kvällarna kände jag mej alltid så säker även att du va världens snällaste som aldrig skulle göra någon illa ..


har för mycke minnen med dej för att kunna skriva ner ...
SAKNAR DEJ ... hoppas du är på en bättre plats nu... Älskar dej .. kommer aldrig glömma dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0