INGEN DATA = INGET BLOGGANDE ? förkrossad ...

Hejsan.. lovade att jag skulle blogga massa idag ... men nu är de så att min dator funkar inte.. lr de är laddaren igen ... slänger snart ut den .. orkar inte mer massa strul ...
AJA ... kom nyss in efter en dag på stan med älsk :) å de va inte alls så mycket folk så jag hittade massa kläder idag ^ lr aah .. Danne hittade faktiskt de mesta till mej . ska ta me han varje gång. om jag har pengar till de vill säga ... han hittade även en snygg skjorta till mej .. man vet inte om jag passar i de så sket i att köpa den ^ köpte 2 linnen, 2 t-shirts, 2 trosor & ett par simpla leggings dock kan jag inte bjuda på någon bild nu efter som jag inte har min cam ... men kanske lyckas få igång den senare lr så kanske jag tar någon mobil bild :) Peace på er !

ska kolla med älsk om jag kanske kan blogga på hans dator ikv så ska försöka fixa ett inlägg till men kan inte låva något .. kommer dö om jag inte får blogga ......... GALET ! .

mitt halsband
(på bilden) är BORTA ? ... min underbara diamant ... :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0