ingen rubrik ikväll ^

Måste bara säga detta :) min data är på igen =D de är den förbannade laddaren som slutar fungera ibland ..
så imon (lr senare idag om jag orkar) så lägger jag upp bilder på kläderna som vi köpte idag :) om jag råkar glömma de som jag ofta gör så kommer jag antagligen lägga upp en bild med något på dom närmaste dagarna .. får se helt enkelt ..
nu sitter jag hemma hos älsk å har gjort de ett tag .. ENSAM ! ... Danne är ute lite & dom va full bil så jag kunde inte föjla me ... tror de inte de skulle ta sån här lång tid .. ganske tråkigt att sitta här .. men men :P kollar ju efter olika spa i jönköping så har ju något att göra iaf . men har inte så mycke mer att skriva .. skriver mest för jag har tråkigt ^ HA DE BÄST ! PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0