min sista dag som 18 år..

jahopp ^ idag är min sista dag som 18 år ... imorgon blir jag 19 .. ska hem till världens bästa pappa & äta gott ^ hoppas inte på för mycket presenter bara , önskar mej inget speciellt . vill bara tatuera mej typ . haha :) sov hos min syster från igår tills idag, så fick träffa hunden & barnen . dock så har jag skit ont i ryggen för jag sov på en liten soffa ^ sen världens träningsvärk .. va på gymmet både igår & idag . fast ganska skönt att känna att man gör någonting ^
nu sitter jag hemma hos älsk & bara tar de lugnt sov inte så mycket inatt så är skit trött . men ska dra nu. HA DE BÄST . PEACE

HAHAHA en jävligt trött mej :)

& den lilla hundisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0