stretcha mej !

hejsan :) . mitt höger öra känns som de har slutat stretcha sej ? . vill de inte bli större nu lr ?.. känns verkligen stopp men de gör inte ont lr något de bara är stopp ? .. kanske är för jag har stress töjt så mycket ? .. hoppas de försvinner tills imon iaf .. vill ju sätta i något snyggt ^
Jag, Älsk, Danne & Emma sitter & kollar vi på en Dokumentär fast jag har spelar massa på älsk telefon & känner mej så sjukt osocial & nu ... bloggar jag .. :p . så måste typ dra nu å inte gömma mej här bakom skärmen .. ha de fint PEACE

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

sv: superkul att du är med i dagens blogg :D har precis öppnat en webbshopp :) kika in!



2011-01-15 @ 00:41:09
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0