Sveriges sämsta skola

Snälla dom är i skolan asså .. den Elaka läraren kom nyss & påpekar att jag inte har jobbat något på hela dagen .. jag har skrivit massvis på den förbannade hantverksorienteringen som jag fick skriva om för jag gjorde den tillsammans med en klass kompis .. men hon behövde inte skriva om! . är de rättvist lr ?!  med lite bilder & sånt så är jag uppe i 3,5 A4 papper nu & jag får bara godkänt .. hon sa nyss me att jag inte fick sitta i klassrummet av någon jävla anledning ?! . pallar ju inte sitta i skolan & slita häcken av mej för att någon ska komma & kasta skit i mitt ansikte & särbehandla mej ! ska göra ett försök till att plugga lite men får inte ens närvaro för jag är här så var är de för jäva mening med att vara här ? ! Fitt skolan verkligen ! ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0