Städat & en liten bit ... DRA ÅT HELVETE

har städat massa , sen kom Anton , Emma & Danne , blev precis klar ^ känner maj så otroligt fräsch nu me . osminkad & mjuk brallor xD . Danne satta precis på en film ... Samma film som alltid ... så jävla tråkigt att kolla på samma sak hela tiden ..


Är ganska trött på er som håller på & kommenterar mitt liv.. klankar ner på allt jag gör & hur jag ser ut för jag "stjäler" tydligen allt från andra .. nu för tiden kan man inte göra något utan att någon ska hålla på & klaga...
fjolligt att vara anonym , men kan ju bara tänka mej vem de kan vara .. de som är så jävla töntigt är att tjejer som ser ut som alla andra & beter sen som alla andra härmar ju inte någon annan för dom kommer ju på allt själva , för tröga för att fatta att de finns över 1 000 andra som ser exakt likadana ut ... medan jag inte vill se ut som alla andra & har en lite egen stil , finns ganska få som liknar mej i stil & så men tydligen är de ju jag som "stjäl" mitt utseende ? tycker de är så löjligt ... ni som tycker så förbannat illa om mej  kan ju komma med något bra ist för att hacka på mej dang in & dag ut .. säger inte att jag är bättre än alla andra men fan så mycket bättre än er som tydligen inte har något liv överhuvud taget som spenderar all tid på mej . känner mej lite hedrad men de räcker nu. skaffa er ett liv ist. 
PEACE


This is for you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0