Tatueran ringde nyss

Har snackat med tatueran nu & de blir helt ändrade planer =)  lr nää inte helt, de blir ju en zigenare men inte framifrån utan i profil som jag hade tänkt från början . han skickade en skiss som jag ska lägga in på datan & kolla lite mer på. men i mobilen såg de skit bra ut :) snackade om när de skulle bli & han ska iväg på en krysning i helgen så han skulle höra av sej när han kom hem å se vilken dag de blir. & han sa me att han skulle fixa mitt finger :) som ser helt förjävligt ut har ingen bra bild, men de är ju mest för de inte är något att vara stolt över. lr jo de är jag ju.. för de är ju en förlovnings tatuering & jag älskar min Daniel så otroligt mycket. även om våga diamanter inte är så vackra :P haha . men hinner inte skriva mer nu Danne är ute & övnings kör så måste hinna städa klart innan han kommer tillbaka :) ha det bäst alla läsare <3 Peace n Love

bild från senast vi va i Peters studio =D
Pappa Emil & Peter

Värdelös bild på en värdelös tatuering gjord på BBT i huskvarna

Kommentarer
Postat av: Nils

Det var väl så att tidigare ägaren gjorde den? Han jobbade egentligen inte på BBT eftersom han redan då sålt studion men krävde att få ta emot lite kunder innan han reste vidare. Han är skitdålig i mina ögon och han måste nog tycka det själv. På sin FB har han nämligen lagt ut bilder på tatueringar (mina och några andras) som RICKARD BOHMAN har gjort och påstår att det är hans verk. Det beskriver honom ganska bra :P OM det nu var han. Har svårt att tro att det var Rickard då han utför jävligt bra arbeten ändå för att endast vart tatuerare i 5år

2011-01-27 @ 18:27:00
Postat av: Nils

Det var väl så att tidigare ägaren gjorde den? Han jobbade egentligen inte på BBT eftersom han redan då sålt studion men krävde att få ta emot lite kunder innan han reste vidare. Han är skitdålig i mina ögon och han måste nog tycka det själv. På sin FB har han nämligen lagt ut bilder på tatueringar (mina och några andras) som RICKARD BOHMAN har gjort och påstår att det är hans verk. Det beskriver honom ganska bra :P OM det nu var han. Har svårt att tro att det var Rickard då han utför jävligt bra arbeten ändå för att endast vart tatuerare i 5år

2011-01-27 @ 18:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0