VAXNING PÅ G ?

NU vet jag vad jag ska unna mej sj ! Kanske :P ..,
ska gå & vaxa mej massa lr ansiktsbehandlings grej & kroppsbehandling .. har inte råd med allt .. men måste göra något av de :P vad ska jag välja ?!

Fast är sjuk sugen på något permanent typ Brasiliansk vaxning + hela ben lr Hollywood vaxning + hela ben men vet inte om jag vågar :S kan ju testa några gånger XD fast hade ju varit soft om jag gjorde EN GÅNG PERMANENT ist för att göra om de flera gånger..  

ler bad tycker jag låter lockande me :) vet inte om de finns i Jönköping dock .. fast de vet jag ju inte om de andra heller :P men ska kolla runt lite ^fyller ju faktiskt år snart =D
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0