Cancer..

Igår när jag hade gått & lagt mej kunde jag inte sova .. kändes som något va helt åt helvete fel .. låg med världens ångest i över 2 timmar & bara grät ... men visste inte vad felet va .. bara att något va fel ! ... å jag hade rätt ..
idag på "morgonen"  när jag hade vaknat såg jag att jag hade 3 missade samtal & ett röstmeddelande från pappa så kollade va de va .. han sa att sandy va jätte sjuk & äter ingenting längre .. så har varit här hemma med Sandy hela dagen & hon har gått ner jätte mycket i vikt & rör sej knappt .. fick henne att äta ett chips & en liten liten korv bit men sen ville hon inte ha mer .. hon ska in till veterinären imon kl 10 så får vi se vad dom säger .. idag är antagligen min sista dag med min underbara "lillasyster" .. kommer inte klara mej utan henne .. vad ska jag göra utan min underbara hund sandy ...

minns första gången jag träffade henne .. som va så liten så man kunde bära henne & hon va jätte rädd för hon va född på en bilskrot & de va där vi hämtade henne & hon va inte alls van vid massa hus & människor som gav henne så mycket uppmärksamhet .. innan hon kom till oss käkade hon snabbmakaroner i en stor hink med sina sysskon, Mamma & Pappa sen bara hamnade hon vad ett hus där allt va så annorlunda ... hur vi kom på att hon skulle heta Sandy va att hela familjen hade kollat på filmen Grease & hon va sandig i pälsen när vi fick henne .. min första promenad med henne fick jag bära henne halva biten för hon va rädd .. & va gick kanske bara 200 meter ..

lr hennes första vinter ..hon skuttade runt i snön & jagade snöflingorna & va helt galen .. skit söt verkligen ...
lr hennes sätt att sitta på är nog de gulligaste jag har sett .. hon sitter snett på röven .. lite slappt & skit gulligt ..

minns när jag Pappa & Sandy va & badade i Vättern en lite lagom tråkig dag en sommar.. de va äckligt varmt & ingen sol så tänkte att de inte va så många som badade så va hade lite större plats för oss själva ^
& Sandy bara vägrar att gå ner i vattnet .. men efter ett tag så gick hon i iaf å kom på hur skönt de va att bada :) ... sen blev de gråare på himlen & de började oska så vi skulle gå upp till bilen men de fanns de ett till problem .. att få upp sandy :P nu vägrade hon komma upp ur vattnet ist , bara för hon tycke de va så skönt ...

älskar min hund mer än livet .. vet inte hur jag kommer klara av att hon lämnar oss .. blir de inte imon så blir de snart .. men de är ju de bästa .. så hon inte lider ..  men ska dra nu, måste mysa med Sandy plutten .. PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0