Zzz .. omoget samtal ..

Shiit vad trött jag är ..skulle jag lägga mej ner skulle jag slocka deräckt ^ . haha

idag när jag slutade skolan ( va alltså kvar ) så kom Danne sen satte vi oss med rektorn, min menton & den elaka läraren & skulla snacka .. gav inte så jätte mycket.. mer än att jag lackade & Danne med ... & den elaka kunde inte bete sej vuxet någonstans .. ska skriva lite till på den förbannade hantverksorienteringen för jag ska fan ha ett MVG ! får jag inte de av henne så ska jag skicka de till en annan lärare & se vad hon tycker jag ska fan ha de .. har jag bestämt mej så har jag .. har ju fortfarande bara G & jag skrev till massvis .. nää orkar inte skriva mer om ***** blir bara så jäva sur ! PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0