jobb öl måla öl öl

hejsan hoppsan . har inte hunnit blogga :p

men men .. igår blev de några öl med de trevliga folket sen idag har jag & Danne målat taket i mitt rul å tvättat alla väggar å fixat som fan .. köpte färg å så igår så kommer bli TJOCKT NAAAJS när de blir klart .. tror dock de kommer vara jobbigt att måla över min fond vägg som nu är röd men de är värt att slita för att få ett fint rum :)

igår va även sista dagen på jobbet känns både bra & dåligt .. vill ju jobba mer men jag pallar ju inte jobba hela sommaren .. är ju skönt om man kan vara lite ledig me .. aja .. nu hinner jag inte skriva mer men kommer nog något uppdatering ikväll . PEACE ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0