körkort eller inte vaaa !!?! :P

sitter hemma hos min kära far å kollar på simpsons .. ska kolla sen om han inte är för trött om han orkar övningsköra med mej .. efter som jag kör så sällan så får jag ju inte ut något av de typ :P . glömmer ju allt när man väntar typ en månad xD aja .. annars kanske jag kan gå en sån intensivkurs å lite extra körlektioner så behöver jag inte vänta .. dock kostar de nog för mycket för mej men men .. måste ju ändå skaffa ett jobb någon gång .. men vill veta hur de blir med skolan å sånt först .. vet ju fan inte ens vilken skola jag ska gå på :S .. hoppas fan inte på samma som innan iaf .. jävla skit skola verkligen .. tror inte jag har lärt mej att jävla skit .. nää men nu skriver jag alldeles för mycket plus att family guy börjar . hörs sen . Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0