vaken tidigt .. :P

sorry att jag inte bloggat på ett tag med min macbook har slutat fungera igen .. Skräpet !!

fråga mej inte vad jag gör vaken, men har varit vaken sedan 05,00 typ :P .. vaknade & märkte att Danne inte låg i sängen så gick upp å letade efter honom .. å han låg så klart & sov på övervåningen .. vet inte om jag har slagit honom i sömnen eller om de va för varmt i rummet eller varför han sover där men men :P har precis kollat på Trassel å ska nog kolla på en till film .. känner ju ingen mening med att lägga mej igen .. har liksom sovit bort hela dagarna å bara varit uppe på nätterna så lite skönt att vara vaken nu ..  eller inte jätte skönt .. men bättre än att sova hela jävla dagen å inte hinna göra ett jävla skit :p .. men nu pallar jag inte skriva mer men jag LOVAR ! att jag ska bli lite bättre bloggare .. men som sagt .. har ingen data just nu .. "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0