flippat

hejsan hoppsan, sorry att jag inte bloggat men har ju firat midsommar med min kära familj å de har varit jätte mysigt :)

. å sen idag är nog min oturs dag eller något ..
jag & Daniel gick ut i skogen i spelade kort å lyssnade på musik å de va jätte mysigt sen när vi skulle gå tillbaka så trillade jag så hela foten knakade till skit högt ! . å danne trodde att jag skojade enda tills han såg att jag grät för de gjorde så satans ont xD men hade lite tur iaf att just där jag trillade fans de massa smultron så satt där med världens blankaste ögon å smaskade i mej lite smultron samtidigt som jag tycker väldigt synd om mej själv :P .

sen åkte vi hem till daniel å käkade god mat sen kollade Daniels söta mamma på min fot å sen lindade sen lite .. men om de inte bli bättre tills imon så måste jag åka in å kolla så jag inte fått någon spricka .. men får hoppas på de bästa å gå med kryckor lite så jag fortfarande pallar springa runt över hela stan :P sen har jag ju hört att när man hoppar på kryckor så är de väldigt stor chans att gädd-hänget på armarna försvinner så aah kryckor blir de =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0