jobb jobb

fy fan va ont i ryggen jag har nu ! .. har jobbat hela dagen med att lasta & lasta av massa sten ... efter 2 laster fick vi punka på den lilla traktorn men de fixade sej så vi kunde köra typ 10 gånger till :P .. kommer ha fett med tränings värk imon å då ska jag jobba .. med att lasta å lasta av massa....... STEN ! .. galet galet

men nu är vi klara för idag iaf så nu ska jag strax hoppa in i duschen sen bär det nog av till staden =D

åååå i går efter jobbet så träffade vi anton & melina en sväng sen käkade vi jätte god indonesisk mat å åkte tillbaka till Daniel . sen kom danne & Emma å hämtade oss så blev de film kväll hos mej :) men nu måste jag fan hoppa in i duschen ha de bäst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0