En dag i Göteborg

hejsan :) kom hem från götet för ett tag sen & är sjukt trött så ska snart krypa ner tror jag :P .
de va så otroligt mycket folk på stan i gbg så köpte typ inget .. gick först & kollade på töjningar & danne köpte ett par skit snygga & jag skulle köpa likadana till mej men han i kassan fattade inte att jag me skulle köpa & de va massa kö så blev sned & gick ut.. sen gick vi runt på stan & jag köpte ett halsband & ett linne (kommer bild imon) men mer än så blev de inte .. hade inte så mycket pengar ... skulle köpt skor & jacka men fick inte låna pengar av mamma så får ta de när studiebidraget kommer ist .. aja .. sen bestämde jag mej för att gå tillbaka & köpa tunnlarna iaf .. men när vi kom fram så va de stängt .... men ska beställ på ebay om jag bara fattar hur man gör .. aja . ska gå & tvätta av mej sminket nu så höres vi imon :)

jag har iaf haft en toppen dag med älskling även att vi höll på att dö av all stress :)
men vi behövde göra något tillsammans å inte bara sitta & glo .. har varit lite väl mycket onödiga diskussioner mellan oss om små skit så kändes skönt som fan att få åka iväg <3 Älskar min Daniel något sjukt kan inte föreställa mej ett liv utan honom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0