ett till svar till Anonym

Anonym: det är ju inga hundar för nybörjare... tuffa hundar som kräver jättemycket motion, aktivering & hundvana. satsa på något annat. SNÄLLA.

jag har haft en Rottweiler - Doberman som trivdes helt utmärkt i min familj. har haft hundar omkring mej i hela min uppväxt & motion behöver jag lika mycket så de blir inga problem med de. så SNÄLLA sluta va så negativ.


...: Va inte din Rottweiler fet?

Hon hade en sjukdom & käkade medecin. Hennes vikt hade inget med hennes motion att göra. som sagt hon var sjuk.

kära läsare, elaka som snälla..
va inte anonyma.. blir så jobbigt att svara då.

tycker inte hon ser så fet ut ?..


Anonym: Shit vilken gammal bild.

Bilden är från när hon va frisk. tycker du att de ser ut som jag har behandlat henne dåligt eller.. är jävligt trött på dej nu! en patetisk liten fitta som inte vågar stå upp för sej själv...

Jävla kiosk mongo gå & skaffa dej ett eget liv för fan.
vill du se en bild på henne när hon va sjuk me eller ? titta nu då ...
& detta är taget bara någon månad innan hon dog .. & hon dog med tumörer i hela kroppen, vilket gjorde att hon inte orkade röra på sej lika mycket så tycker du ska hålla käft om Sandy.

Älskar dej pluttan <3

Kommentarer
Postat av: Nadin

Hon va ju fan hur gosig som helst! :O

2011-03-16 @ 21:42:03
URL: http://Nadinz.n.nu
Postat av: Michaela

ÅHHHH! vilken jävla fitta då! SLUTA VARA ANONYM OCH STÅ FÖR DINA ORD ISTÄLLET! Blir så jävla förbannad, Sandy va inte fet för fem öre! Ditt jävla pucko!!!

Och mimmi, jag tycker inte att du ska behöva försvara dig angående att hon va sjuk, ingen har med o göra om va du skaffar för hund överhuvudtaget! <3 Ta INTE åt dig, tycker det är väldigt okänsligt av den anonyma att säga saker om någon som tyvärr inte finns längre! Usch på dom elaka jävlarna!

2011-03-17 @ 08:19:48
URL: http://miichaelaaaa.blogg.se/
Postat av: .....

Shit vilket gammalt kort...

2011-03-17 @ 11:03:33
Postat av: nellie

det är ju helt jävla otroligt vilken vuxen människa som för det första orkar bry sig om någon annas djur, och för det andra inte verkar ha något namn. ta ditt pick och pack och dra, men du verkar ju inte ha något annat för dig. pooface!

2011-03-18 @ 19:42:10
URL: http://nelliemikander.blogg.se/
Postat av: Malin

Wtf vilken människa sjunker så lågt och talar så om en hund?! fan visa respekt. Hunden var ju sjuk. Jag tycker iaf att din hund var jättefin och gosig. Vila i frid..

2011-03-19 @ 19:14:43
URL: http://mestmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0