Igår ..

Igår åkte jag till min syster för att vara barnvakt idag på morgonen .. va skit jobbigt när jag skulle åka dit .. somnade innan jag skulle åka & vaknade strax efter 2 mitt i natten .. & hade 20 min på mej att packa ner mina kläder & grejor & gå till bussen.. va inte framme förens vid 3 & när jag skulle lägga nej kunder jag inte somna för jag låg ensam i en soffa & inte med Daniel i en stor säng ... men somnade till slut iaf .. & vaknade skit tidigt av att barnen skrek .. men hörde att Jonny fortfarande va hemma så tycker han kunde ta dom så låg kvar i soffan :P sen när han hade dragit & jag hade sovit en stund till så vaknade jag av att Arabelle sjöng "bella bella bella bella.." så låt en stund till sen gick jag upp & hämtade henne & värmde välling.. kände mej som en jävla zombie ;) .. så har inte sovit många timmar inatt ..

när jag hade duschar & tagit på mej så skulle jag in till stan & träffa mamma en sväng med va för trött för de sen så åkte hem till min älskade Daniel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0