konstig uppdatering

nu är jag nästan frisk ... ska till skolan imon iaf :) får hoppas på att luften i skolan är bättre än innan annars kommer jag hosta ihjäl mej xD haha ..
jag tog ut alla mina piercingar när jag va sjuk & slutade röka IGEN ! .. fast jag har alla piercingar nu igen , men den i läppen fick jag inte i först :S .. & jag ångrar den lite .. ser för jävligt ut utan den .. ett stort hål .. ska köpa mej en tunnare stav att ha där för jag vet ju att jag inte kommer ha den där om 50 år xD ..
har fått en liten infektion i mitt öra med .. ska fortsätta töja när de har läkt :P så har fortfarande 16mm .
& NU sitter jag & älskling & kollar på lite lägenheter & har hittat en på torpa som skulle funka. kostar inte massvis i månaden & skaffar man sej bara ett jobb efter skolan / helger så man man få några tusenlappar så klarar vi oss prima kanske . men kommer ju inte bli än på ett tag efter som verken jag eller Danne har ett jobb ...
men nu ska jag dra & färga håret ! vi ses ;)

jag vet att jag ser ur som en mupp utan smink men jag är faktiskt lite sjuk =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0