PANIK

nää nu vet jag fan inte vart jag ska ta vägen .. ska jag vara kvar här & försöka sova ? eller ska jag försöka ta mej hem till min far & käka något & fixa alla skit jag har där & sen sova ? .. pallar ju inte gå mer .. gick från Huskvarna i regn & massa blåst innan .. vad ska jag ta väger ?! ... jag får ju fan psyk bryt snart .. & väcker jag danne så får jag ju säkert ångra de sen ........... skulle tagit med mej lina grejjor när jag gick innan & gått deräckt hem till min far när jag va i Huskvarna .. kanske har sluppit panik känslan & inte blivit lika kall & blöt ..
men visste ju inte då att de skulle vara så här nu .. isf hade jag ångrat att jag inte gick hit .. men just nu känns de så förbannat meningslöst .. har sov morgon imon me men måste upp för de kommer en elektriker hit ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0