papper

lagat mat till mej & älsk men de smakar ju skit när man är sjuk så blev ju till att slänga allt .. jag har så otroligt tråkigt .. vill inte vara sjuk något mer ..  satt & lästa massa julklapps rim innan & tvingade Danne att gissa vad han trode de va .. känns som jag kommer dö .... de va jätte fint väder igår me .. & jag satt inne & gjorde ingentingen ... SNÄLLA NÅGON ! GÖR MEJ FRISK ! .  fast jag börjar bli lite bättre .. har inte lika hög feber men jag hostar så jag nästan spyr & kan inte sova på nätterna för jag hostar så mycket .. men 2-3 dagar till sen är jag nog tillräckligt pigg för att kunna gå ut iaf :) har inte varig sjuk i flera dagar & haft så mycket feber på ca 10 år .. tycker de är skit  läskigt . aja .. älskling skriker efter papper nu så måste dra .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0