SKIT BAJS & ANUS

idag kommer nog inget gå riktigt som de ska .. börjar de inte bra så slutar de nog inte bra heller ..  skulle träna & sola idag men vet inte hur de blir med de nu .. har inga pengar på min telefon så kan inte ringa Nathalie .. & vi brukar träna tillsammans. & vill inte sola själv.. för jag tror alltid att jag ska grillas & dö så känns bra om de är någon i rummet bredvid .. men men .. får see lyckas jag hålla humöret uppe så blir både sola & träna .. måste ju bli lite smal till sommaren & har jävla problem med att bli brun så om jag börjar nu kanske jag blir brun till sommaren =D jag har faktiskt sett lite resultat efter mina andra besök på solariumet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0