grilla piller

hejsan hoppsan :)
sorry att jag inte bloggar så mycket men som sagt så har jag ingen dator å har så få minuter om dagen då jag kan sitta vid en dator & då hinner jag inte alltid blogga .

men men .. idag åkte jag upp till min syster Sara & grillade med henne, Jonny, Putte & Johanna. dock var jag inte så hungrig så blev mest att hjälpa till att grilla men ett litet smakprov tog jag ju såklart. sen åkte jag & Arabelle rutskara å hon blir alltid lika glad när hon ser mej, älskar den lilla troll ungen. ångrar mej som fan att jag gjort abort när jag kollar på henne .. men så vet jag att jag inte kan ha barn när jag inte ens kan ta hand om mej själv .. :/ så fuskigt att Sara väntar sitt 3:dje barn nu liksom .. men får kidnappa Arabelle någon dag...

aja .. har inte så mycket mer att skriva nu .. är fett nervös inför fredag så känner att jag inte riktigt har varit mej själv denna vecka .. typ känt mej extra ängslig eller rädd eller faan jag vet inte .. kanske ska skriva vad jag ska göra med .. jag ska träffa en läkare som ska kolla om de är lämpligt med medicin mot min ångest .. känns dumt som fan att sitta & skriva de här men har inget annat sätt att få de ur mej typ .. känns alltid lite lättare när man skrivit av sej lite ..

Puttes hund va där med :) Thess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0