Hård Banting

om någon månad ska de fan bli hård bantning med massa träning ! är trött på min stora mage i allt jävla daller .. först å främst ska jag jobba på att få bort min blivande kul mage .. förlåt pappa men du har en ganska stor mage å jag vill inte se ut så .. men jag är på god väg .. så bort men ca 10 kilo =D å jag kommer att dokumentera på bloggen .. tror jag iaf .. typ vaga mej var annan dag eller något .. just nu ligger jag ju på FUCKING 60 kg .. gick upp hur mycket som helst när jag slutade röka .. kanske skulle fortsatt iaf så kunde men iaf sluppit fetma ..  aja .. pallar inte skriva mer nu .. som sagt kommer ju skriva mer om de efter som de är om någon månad :P


just nu är jag ju påväg till det här ... :

men min dröm att ju att få hennes kropp med lite mindre bröst ..:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0