Zzz.. god morgon ..

... blev bara några få timmars sömn .. har inte kunnat sova normalt på hela veckan .. fett jobbigt att försöka komma upp till skolan när man inte somnar förens runt 05:00 .. blir ju bara någon ynka timme sömn.. aja .. nu är jag uppe iaf å har inte missat så mycket för läraren vi har på första lektionen idag lär inte ut så mycket .. han typ bara .. är lat ? .. kanske bara är jag som tycker men men .. ska fixa något att käka & vänta på att svullnaden i mina ögon går ner sen blir de till att cykla till skolan .. jag vill verkligen inte gå denna jävla linjen .. hur fan kunde jag tror att de skulle vara kul med stylist ? .. när jag gick på TTC innan å pillade på lite bilar .. hade ju varit fan så mycket bättre .. aja måste dra nu .. ligger en Daniel i sängen som börjar bli ganska irriterad på att jag skriver.. låter för mycket för hans skönhetssömn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0