Fucking Copy Cat! :@

när har du tänkt att skaffa dej ett eget liv flicka lilla. asså de är ju ballt att ha fans osv. men hon är bara för mycket för mej.. Piercar sej likadant som mej, färgar håret i samma färg som mej så fort jag byter. köper för i helvete exakt lika dana kläder som mej å oftast bara 2-3 dagar efter att jag lagt upp de på bloggen... å så töja öronen me.. jag kan inte göra något utan att hon ska göra precis samma sak.. asså hon lägger till & med upp samma bilder som jag gör..

de finns så jävla mycket mer att skriva om piss ludret men pallar inte lägga ner någon energi på slynan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

för du är ju så jävla unik?

2011-11-18 @ 10:38:44
Postat av: lisa

typisk MAJA kommentar här över.

2011-11-18 @ 12:16:47
Postat av: Anonym

Håller med den översta kommentaren. Shit asså, du har ingen speciellt unik stil. Tror inte att någon härmar dig, för varför liksom?

2011-11-20 @ 21:55:34
Postat av: Mikiz

Fuckfaces alla vill va som mimmi herregud så svårt att fatta eller??

2011-11-23 @ 03:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0