:)

idag har jag myst med mina fina pojkar hela morgonen. Sen åkte jag till min kära mor & fikade. Mormor & Morfar va där me å min mor hade galna idéer som vanligt xD hon tvingade på en lila glitter "barn" tröja på morfar när han satt å försökte avnjuta sin bakelse. såg ut som en jävla tvångströja eller något ^. aja.. efter mycket skitsnack å fika kom min far å plockade upp mej. å då blev de till att hjälpa pappa med bilen, men vet inte om jag va riktigt till nytta för min uppgift va att skruva på en jävla lampa som va helt omöjlig att skruva på :P ..

sen när pappa skulle köra hem mej så tänkte jag att han kunde få kolla på Charra men han låg å sov.. men när han har blivit lite större ska vi gå på lång promenad ofta å hälsa på :)

men nuu pallar jag inte skriva mer.. måste myyyysa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0