vem är jag?

aah, jag har fått frågan om vem jag är?..

så här får ni lite kort om mej!

jag heter Mimmi Pettersson. är uppväxt i Huskvarna tillsammans med storasyster Sara, storebror Mike, pappa Tommy, (ex) styvmor Alice & våran lilla ängel hunden Sandy.

när jag & Sara va små så slogs vi hela tiden så vi valde att bo på olika ställen men träffades varje helg. jag bodde hos pappa å Sara hos mamma. jag & pappa har alltid haft en bra relation, även att han inte har hajjat riktigt vad en tjej behöver alltid^^. Sara som bodde hos mamma fick ju de hon behövde å lite till så va så jävla avundsjuk på henne.. men vägrade att bo hos min mamma så jag fick ju helt enkelt skylla mej själv.. asså de va ju inte så att pappa inte tog hand om mej om de låter så. man kan inte hitta en finare pappa än vad jag har <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0