!"#§≈@¥$∞

idag när jag skulle till tandläkaren så kom pappa å plockade upp mej så jag slapp ta den förbannade bussen ^ å de tog fan bara 6 ynka minuter å de ända hon sa va att jag drack för mycket cola typ.. sen gick jag till vårdsentralen å letade efter någon läkare som kunde skriva ut ett recept åt mej.. men de kunde dom inte.. dom sa ist att jag skulle fixa de istan..

på vägen in till stan stannade jag vid mammas jobb å tog en cigg med henne innan jag åkte vidare. sen när jag kom fram till motagningen så fanns de ingen läkare där förens imon som kunde skriva ut mina piller å de fick jag reda på efter en timmas väntan.. men passade på att säga hej till Eva (min psykolog) innan jag åkte hem igen..

men nu får vi fan nöjja er.. SÅ JÄVLA SEG !.. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0