massa tårar

sov hos min mor i natt å blev jätte sjuk.. eller jag va ju redan sjuk för Danne hade smittat mej men de blev värre iaf så blev ingen skola idag.. inte för jag tycker om skolan men jag behöver verkligen plugga .. jag vill bara klara av skolan så bra å snabbt som möjligt.. aja .. Bella sov hos mamma me å jag tror att jag är hennes största idol... hon vägrar att sova om hon inte får ligga på mej, så fort jag röde mej så satte hon sej upp för att se till att jag inte skulle gå xD .. fick inte ens springa å kissa.. då kom krokodil tårarna dirr =P

sen när Jonny körde hem mej så kom ju krokodil tårarna igen.. å hon skrek att hon ville följa me å de bara sprutade tårar.. helt hysterisk va hon så jag började me gråta ^ men nu pallar jag fan inte skriva mer .. är helt borta typ .. feber å skit ju... PEACE!

bild på bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0