Svar på Frågestund

vad använder du för produkter till dina dreads?
btw, älskar din blogg <3 du är bäst

anväder "Knottyboy, tighteninggel", volympuder & Yess diskmedel när jag tvättar dom :)

hur är Daniel i sängen ;)

Kan säga att han vet precis hur jag gillar det, men tänker inte gå in på några detaljer ;)

vilken kroppsdel är du mest nöjd med ?

är inte särskilt nöjd med min kropp.. men om jag ska välja får det bli mitt face.

Gillar du analsex?

jag hurrar inte när vi kommer till den biten.

Skulle du kunna tänka dig att lägga upp dagens snusk bilder på dig? Vi vill se din kropp!

Man har ju snubblat in på tanken, men min kropp visas ändast naken för min pojkvän. ni får helt enkelt använda eran fantasii ;)

tar du droger?

Enbart dom jag får av läkaren.

vilka 10 personer betydde mest för dig i din uppväxt? :]

10 st blir nog svårt.. kännde inte så många va mest tjock å utanför. men Min Mamma & Pappa, stora syster Sara, storebror Mike å hunden Sandy så klart :)

Jeans eller leggins ?

Jeans är bäst men leggins är fett soft vissa dagar.

Kommer du ladda upp mer naket på dig? du har sjukt snygg kropp.

man tackar, men jag har inte showat med min kropp i min blogg =P

Vilket va ditt favorit barnprogram som liten?

tror nog det va power puff pinglorna =D



Vad pluggar du till/ vad är dina framtids planer?

Jag har hoppat av skolan & är sjukskriven just nu, men funderar på att börja plugga på folkhögskolan om jag inte lyckas få tag på något jobb innan terminen börjar. ^ å lite längre fram i tiden hoppas jag på ett hus ute på landet med Daniel å våra barn, å självklart massa hundar.. men jag har inte en blekaste arning om vad jag vill jobba med. men de kommer jag säkert på någon vacker dag.

röka weed o ligga? väldigt hemlig beundrare

Sorry vännen, är förlovad.

Jobbar du eller går du i skola?
Vad för jobb/skola?

Trivs du?
Varför / varför inte ?
Kram sluta aldrig blogga!
Kärlek till dej!

Jag är sjukskriven på heltid å det är inte alls roligt.. jag vill jätte görna ha ett jobb, men efter som mitt psyke är som en berg & dal bana så ska jag sattsa på att bli frisk först.
tack å massa kärlek tillbaka <3

Har du något bra tipps när det gäller viktminskning?

hmm.. inte direkt. ät gott & nyttigt?

Skulle du klara av att inte äta kött i en vecka?

Ja det skulle jag klara, men jag gillar ju kött så jag skulle aldrig hoppa över det om jag inte blev tvungen.

Sover du naken ?

Självklart!

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Min Mor & pojkvän <3

Vem ringde du senast?

Storebror Mike.

Föredrar du att ringa eller skicka sms?

sms


Vilken ögonfärg har du?

blå men lite bruna fläckar :)


Var tror du att du befinner dig om tio år?

i spanien !

Hur många kuddar har du i sängen?

4 st :)


Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

det beror ju på ditt pucko!
det är ju olika beroende på om det är varmt eller kallt ju!


Vilken är din favorit glass?

ben & jerry's half baked


Vilken är din favoritefterrätt?

Frosen Cheescake. nom nom nom .


Tycker du om kinamat?

vem gör inte?!?! fett gott

Hur mycket alkohol dricker du en fredags kväll ?

dricker typ aldrig. så en vanlig fredags kväll är som vilken annan dag som helst för mej.

Kan du spela poker?

Ja, men jag är ju inte grym.

Tycker du om att mysa/kela?

det är ju underbart. älskar att kramas.

Känner du någon med samma födelsedag som din?

Japp, hela 2 st

Vill du ha barn?

Aah, men inte förens jag är mogen för det.

Hur ofta gråter du ?

aah , shit... alldeles för ofta..

Har du någonsin åkt ambulans?

Nej

Föredrar du havet eller en bassäng?

havet!

Vad spenderar du helst pengar på?

helst på kläder men det blir ju sällan så efter månadens alla utgifter.

Tränar du ?

inte just nu, men är nog snart igång igen.

Vad har du för ring signal?

den vanliga klassiska iPhone ringsignalen som alla andra....

Läser du dagstidningen?

Ibland :)

När var du i kyrkan senast?

1 månad sedan skulle jag gissa på.

Vad hatar du?

skit snack & copy cats!

Vad äter du för diet?

ingen xD

Har du varit med i tidningen?

Aah. men det va längesen.

Vad är det konstigaste du ätit?

inte en aning ..

Vad har du för färg på din tandborste?

en grön, en blå & en rosa.

Vad tänder du på hos det motsatta könet?

ögonen, händerna å rösten.

Vem ringer du när du är arg/ledsen?

ingen..

Ångrar du någonting du gjort?

massvis men ändå inte, man lär ju sej av sina misstag.

men något jag ångrar att jag förlorade min oskuld när jag va så liten..

Vad har du för sko storlek?

39

Skulle du kunna tänka dig att ha sex med en tjej?

jag försöker verkligen att föreställa mej det, men det går inte. är så nöjd med min pojk :)

Favorit godis ? ;)

bumlingar & kameleonter


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du fick ta med dej 1 grej till en öde ö. Vad skulle det då va?

2012-04-18 @ 17:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0