så omoget.

hmm.. vad ska jag säga... gick inte så bra idag hemma hos pappa.. min styv mor & styv bror gav mej en sprucken läpp, en blåklocka å en jävla massa bulor i huvudet.. fast jag hajar knappt varför..

kom dit typ mitt på dagen, hade en diskussion med pappa å redde ut lite saker å han berättade om bröllopsresan lite snabbt allt va lugnt å fint.. ända till jag öppnar dörren å går in i huset.. då blev det att jävla liv.. en fullvuxen kvinna står å skriker att jag ska dra åt helvete, att jag inte är välkommen i mitt egna hem, jag är en fitta som bara ljuger.. fattade fan ingenting tills jag hajade att hennes son hade haft fest å grejer å skyllt de på mej.. det roligaste är att jag knappt har varit där under tiden dom har varit borta bara för jag vet att dom är jävligt pedanta, å att jag skulle få skiten om det skulle hända något.. men det fick jag ju iaf..

jag vet att jag har varit världens jävla problem barn men jag är för i helvete 20år nu. jag kan också förändras, jag är inte en dålig människa som hon säger.. jag har aldrig tyckt om den tjejen, men jag vill att min pappa ska vara lycklig så har gjort allt för att det ska funka hyfsat iaf utan massa knas.. men nu va det sista droppen..
tänker aldrig någonsin förlåta henne.. å jag tänker aldrig sätta min fot i de huset så länge hon finns där..

jag älskar min pappa över hela mitt hjärta men tyvärr så har han gift sej med en häxa om jag får säga det själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0