Folk asså..

va på stan en sväng idag för att köpa jul klappar å födelsedags presenter. å så gick jag in på H&M för hade fått tipps om en tröjja med 2pac på, hittade den inte så googlade den visade bild å frågade butiksbersonalen. tjöjjan fanns inte så klart så är det ju alltid med mej xD aja, sen när jag går därifrån tittar jag på mobilen om de verkligen va H&M som hade tröjjan å då läser jag något helt sjukt...
"H&M marknadsför narkotikaliberal våldtäktsman"
å de är inte det ända, har sett bloggerskor som skriver till fingrarna blöder för dom tycker det är så hämskt att hans ansikte ska finna på kläder, å andra som skriver å betonar ordet neger hela tiden..
hur många kändisar har vi inte som bryter mot lagen å knarkar?
typ mikael jackson han va super känd för sin musik sen blev han mer känd som pedofil men de säljs kläder med honom på varför? jo för han va en stor och bra artist, lika så va 2pac.
fattar ni vad jag menar eller ska jag skriva att britney spears snortar å snattar med ?..
blir så lack på våran värld. säger inte att 2pac va guds son. men det är bara en tröjja. gillar ni inte honom köp inte en tröjja med han på. men det verkar ju som om många gillar 2pac med tanken på att tjöjjan va slut iaf i jönköping.
tjöjjan inlägget handlar om, google bild.
 

Kommentarer
Postat av: B

Bob Marley e ju ett annat exempel...

2012-12-17 @ 21:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0