Handikapp

Jag vet... Bloggar dåligt som fan men har inte haft tid. Har varit på körskolan, sen massa plugg. Å inte nog med det, var varit ute på en helvetes promenad med mina fina pojkar :). Först gick vi längs med Vättern en bit å självklart skulle jag gå där det va mest is å halkade å slog i höften. Men tyckte det gick hyfsat okej så vi fortsatte gå å då smäller jag i knät stenhårt å någon jävla betong å samtidigt började dannes strula men vi skulle fortsätta ändå men tog en liten paus i kyrkan på österängen för att se om prästen hade med sej sin lilla amstaff till jobbet. Men efter som jag redan hade otur så va hunden självklart inte där... Sen gick vi vidare hand i hand haltandes båda två mot ekhagen för att sedan komma hem ... Tror fan vi va ute i minst 2-3 timmar. Men de går ju inte så snabbt när man är "handikappad" XD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0