svarar ÄNNU en gång!

image description
"Hektor" ; Vadå bror? Han är ju svart som natten och du är blond. Eller har din mamma varit och idkat perversa lekar med en primitiv apmänniska?

vad är det för fel på vissa mänskor? .. som jag skrivit här många gånger tidigare i bloggen så har vi växt upp tillsammans, efter som hans mor & min far va tillsammans. å det gör honom till min bror. han var min största förebild som liten & vad fan man har för hud/hår färg spelar ingen jävla roll om man inte är rasist då vill säga..

Kommentarer
Postat av: Hektor

Att vara neger är inte en färg, det är en ras och det faller mig helt ologiskt hur en vit, nordisk övermänniska kan se upp till någon som bor i bajshyddor och aldrig någonsin har uppfunnit någonting .

2012-02-28 @ 11:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0