!@#%"+ ÅT HELVETEEEE!!!!!!

jag har världens dåligaste fitt dag.. hela jävla livet känns meningslöst.. å något som gör mej mer förbannad är att jag inte ens kan skriva av mej här på bloggen... skulle nog få en hel jävla drös med idiot kommentarer..
iaf av er haters!
åt helvete med hela jävla dagen... å idiot psykologen igår som bara sitter å ska göra mej förbannad! .... tror nog aldrig jag varit så jävla dryg å uppkäftig som då... han kommer la snart ge mej 10st till diagnoser... kommer aldrig bli frisk, mina möten ger ju fan ingenting.. känns som jag står å trampar i samma jävla ruta hela tiden.. när fan ska de gå framåt för mej!? ... å fitt soc som bara säger att jag är fucking misslyckad! .. DRA ÅT HELVETE MED DEJ!.. alla kuk sugare där ute som säger att dom finns för att hjälpa lixom!... BULL SHIT!!!!
jag vill fan försvinna ur det här jävla systemet! fuck allt det här! ..

Kommentarer
Postat av: Lisette

sv; Oj! Tack :D Men det tvivlar jag på! Min garderob är inget att hurra för.. dock hade jag mer än gärna velat äga alla kläder jag använder mig utav i mina kollage. Mina egna outfits är verkligen tråkiga :C

2012-01-31 @ 22:18:56
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0